راهنمای سفارش و خرید

ثبت نام کاربر جدید

در بخش ثبت‌نام الگنت، اطلاعات بخش‌های ستاره‌دار شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید. سپس به بخش ورود به حساب کاربری مراجعه و با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود در حساب کاربری شخصی خود در سایت الگنت وارد شوید.

ثبت سفارش

پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید، آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را طی نمایید. لطفاً در هنگام ثبت سفارش از رنگ، مدل، تعداد و مبلغ نهایی سفارش خود مطمئن شوید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. تایید ثبت سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل از طرف تیم خدمات مشتریان الگنت برای شما ارسال می‌شود.

در پروفایل خود از قسمت «سفارشات من» می‌توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید. شما در هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل می‌توانید سفارش خود را در الگنت ثبت کنید تا با توجه به زمان ثبت، در صف تایید قرار بگیرد. کلیه سفارش‌های ثبت شده مشتریان در طول روزهای کاری طی ساعات 8:00 الی 17:00 و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌شوند. منظور از روزهای کاری، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

در صورتی که پس از ثبت سفارش، موجودی کالای درخواستی مشتری در الگنت به پایان برسد یا به هر دلیل دیگری امکان تحویل آن کالا وجود نداشته باشد، الگنت خود را مسئول و متعهد می‌داند تا از طریق ارتباط با مشتری او را مطلع ساخته و هزینه را به حساب مشتری عودت دهد.

پرداخت هزینه سفارش

مشتریان تهرانی می‌توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین (با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت نقدی یا کارت بانکی با استفاده از دستگاه کارت‌خوان) پرداخت نمایند.

پرداخت در محل (حضوری):

در شرایطی که امکان پرداخت آنلاین هزینه کالای خریده شده را نداشته باشید، بهترین و مطمئن ترین روش، پرداخت هزینه سفارش هنگام دریافت کالا در محل، به صورت نقدی یا کارت بانکی با استفاده از دستگاه کارت‌خوان، خواهد بود.

پرداخت اینترنتی:

همه کاربران وب‌سایت الگنت در هنگام ثبت سفارش می‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، هزینه سفارش خود را آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه سبد خرید به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی نیست سفارش خود را اطلاع دهید؛ سفارش شما خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
همچنین، با پرداخت اینترنتی سفارش شما در الگنت در اولویت قرار گرفته و پردازش سفارش با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

نحوه پرداخت اینترنتی

کاربران فروشگاه اینترنتی الگنت می‌توانند با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش خود را پرداخت نمایند. جهت انجام پرداخت اینترنتی با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب کشور به اطلاعات زیر نیاز می‌باشد:

  1. شماره کارت

    یک شماره ی 16 تا 19 رقمی می‌باشد که بر روی کارت درج شده است.

  2. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم کارت

    برای پرداخت اینترنتی باید رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را دریافت کرده باشید.

    برای دریافت رمز دوم کارت خود می‌توانید به هر یک از پایانه های خودپرداز بانک خود مراجعه و به روش ذیل اقدام نموده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نمایید. پس از ورود کارت خود در پایانههای خودپرداز بانک و وارد نمودن رمز کارت نسبت به انتخاب گزینه «تغییر رمز» اقدام فرمایید. سپس گزینه «تغییر رمز اینترنتی» را انتخاب؛ رمزاینترنتی موردنظر خود را حداقل در 6 رقم وارد و مجدداً طبق فرمان سیستم، رمز را تکرار نمایید. پس از انجام موفقیت‌آمیز عملیات، رمز اینترنتی شما فعال می‌شود.

  3. کد اعتبارسنجی دوم (CVV2)

    این کد، شماره شناسایی دوم مشتری و یک شماره سه یا چهار رقمی بوده و مانند شماره کارت، بر پشت اکثر کارت‌های بانکی، از جمله کارت بانک‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان و پارسیان حک شده است.

  4. تاریخ انقضا

    تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است.

نحوه ارسال سفارش

ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران با ناوگان الگنت انجام گرفته و برای سفارشات بالای 100 هزارتومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 100 هزارتومان، 5,000 تومان می‌باشد.

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران حداکثر دو روز کاری انجام می‌شود. سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل داده می‌شوند و لازم است که مشتریان محترم در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراین صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری خواهد بود.